CFGS Assistència a la Direcció
2 Cursos
1600h
Lectives
500h
en Empreses
Tarda
Dilluns-Divendres
Objectius
- La competència general d’aquest títol consisteix a assistir la direcció i d’altres departaments en les activitats d’organització, representació de l’entitat i fer les funcions administrativa i documental; gestionar-ne la informació i fer les funcions administrativa i documental; gestionar-ne la informació i la comunicació interna i externa, i realitzar altres tasques per delegació, utilitzant, si és el cas, la llengua anglesa i alemanya, aplicant la normativa vigent i protocols de gestió de qualitat que assegurin la satisfacció del client o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.
- Assistent a la direcció.
- Assistent personal.
- Secretari/a de direcció.
- Assistent de despatxos i oficines.
- Assistent jurídic.
- Assistent en departaments de recursos humans.
- Administratiu en les administracions i organismes públics.
-
Aquest professional exerceix l’activitat al costat d’un o més directus o directives, o executius o executives, o bé un equip de treball (departament, projecte, grup, etc. ) en un context de creixent internacionalització. Té un paper bàsicament interpersonal, organitzacional i administratiu que pot desenvolupar-se en tot tipus d’organitzacions (empreses nacionals o internacionals, associacions, agències governamentals, entitats del sector públic o privat, domèstiques o internacionals) que donen cabuda a aquest tipus de professional.
Aquest cicle formatiu d’assistència a la direcció està dirigit a totes aquelles persones que vulguin treballar organitzant, gestionant, elaborant i transmetent la informació procedent o amb destinació als òrgans executius, professionals i de gestió en llengua pròpia i/o estrangera i, també, representant a l’empresa i fomentant la cooperació i qualitat de les relacions internes i externes, segons els objectius marcats i les normes internes establertes.
Aquest tècnic pot realitzar i exercir la seva professió en qualsevol departament d’una empresa o organisme públic o privat. A l’àrea de serveis, especialment en oficines i despatxos professionals; en l’Administració pública, ja sigui central, autonòmica o local. És un tècnic qualificat que actua com un assistent dels òrgans de gestió i d’administració, i amb un cert poder de decisió.
- Accés directe:
- Estar en possessió del títol de batxillerat LOGSE.
- Haver superat el segon curs de batxillerat experimental, COU o equivalent.
- Estar en possessió del títol de tècnic especialista, tècnic superior o equivalent.
- Estar en possessió d’una titulació universitària o equivalent, a la qual es va accedir sense els requisits acadèmics.
- Estar en possessió del títol de Tècnic de Grau Mitjà.
- Amb una prova d'accés:
- Poden realitzar la prova d’accés els alumnes que tenguin 19 anys o més, o que els compleixin durant l’any natural de realització de la prova.
- Estudiar 2n d’Administració i Finances. Obtenint el Títol de Grau Superior en 1 any
- El cicle dona accés, entre d'altres, als següents estudis universitaris:
- Biblioteconomia i Documentació
- Grau en Administració d’Empreses i Economia.
- Grau en Turisme.
- Grau en Estadística i Relacions Laboral.
- Grau en Educació Social i Treball Social.
Consulta a cada universitat i grau que vulguis cursar els reconeixements de crèdits entre el títols de tècnics superiors i els estudis universitaris
Pla d'Estudis (nou)
Primer Curs
ADG31A-
Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial (3h)
-
Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa (3h)
-
Ofimàtica i Procés de la Informació (5+2h)
-
Procés Integral de l’Activitat Comercial (5h)
-
Comunicació i Atenció al Client (4h)
-
Anglès professional (4h)
-
Digitalització aplicada als sectors productius (1h)
-
Itinerari personal per a l’ocupabilitat I (3h)
Mòduls a impartir en anglès.
Segon Curs
ADG31B-
Segona llengua estrangera (Alemany) (4h)
-
Protocol Empresarial (6h)
-
Organització d’Esdeveniments Empresarials (7h)
-
Gestió Avançada de la Informació (6+1h)
-
Projecte d’Assistència a la Direcció (1h)
-
Sostenibilitat aplicada al sistema productiu (1h)
-
Itinerari personal per a l’ocupabilitat II (2h)
-
Mòdul optatiu (1h)
500 hores pràctiques de formació en empreses
Durant el 1r curs es realitzaran 100h de formació en empresa i durant el 2n curs 400h.
Mòduls del Cicle Formatius
Informació dels mòduls: Continguts, Temporalització, Avaluació i Materials a utilitzar
Díptic en pdf
Informació del Cicle Formatiu: Accés, Competències, Continguts...
Pla d'Estudis (antic)
Primer Curs
ADG31A-
Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial (3h)
-
Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa (3h)
-
Ofimàtica i Processos de la Informació (8h)
-
Procés Integral de l’Activitat Comercial (4h)
-
Comunicació i Atenció al Client (5h)
-
Anglès (4h)
-
Formació i Orientació Laboral (3h)
Part del currículum d’aquest mòdul s’impartirà en anglès.
Segon Curs
ADG31B-
Segona llengua estrangera (Alemany) (7h)
-
Protocol Empresarial (7h)
-
Organització d’Esdeveniments Empresarials (8h)
-
Gestió Avançada de la Informació (8h)
-
Projecte d’Assistència a la Direcció (40h)
-
Formació en Centres de Treball
(400h/Tercer Trimestre)