CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials
2 Cursos
1600h
Lectives
500h
en Empreses
Horabaixa
Dilluns-Divendres
Objectius
-
Amb aquest cicle aconseguiràs ser un professional capaç deelaborar plans de vendes, definir estratègies i actuacions comercials, gestionar equips de vendes, obtenir i analitzar informació fiable del mercat i organitzar i superivisar el muntatge d'espais comercials i aparadors.
- Cap de vendes. Representant comercial. Agent comercial.
- Encarregat de tenda.
- Encarregat de secció d’un comerç.
- Coordinador de comercials.
- Supervisor de telemàrqueting.
- Aparadorista comercial.
- Dissenyador d’espais comercials.
- Especialista en implantació d’espais comercials.
El perfil d’un alumne del Grau Superior d’Espais Comercials inclou:
- Persones amb interès per el món del màrqueting i el comerç, amb molta curiositat sobre el el món que els envolta i el comportament de la gent.
- Persones entusiastes, empàtiques i assertives, i sobretot amb moltes ganes d’aprendre coses noves de forma continuada.
- Accés directe:
- Estar en possessió del títol de batxillerat LOGSE.
- Haver superat el segon curs de batxillerat experimental, COU o equivalent.
- Estar en possessió del títol de tècnic especialista, tècnic superior o equivalent.
- Estar en possessió d’una titulació universitària o equivalent, a la qual es va accedir sense els requisits acadèmics.
- Estar en possessió del títol de Tècnic de Grau Mitjà.
- Amb una prova d'accés:
- Poden realitzar la prova d’accés els alumnes que tenguin 19 anys o més, o que els compleixin durant l’any natural de realització de la prova.
- Estudiar 2n de GS de Màrqueting i Publicitat. Obtenint el Títol de Grau Superior en 1 any
- El cicle dona accés, entre d'altres, als següents estudis universitaris:
- Grau Administració d'Empreses.
- Grau de Màrqueting
- Grau de Comerç
- Grau de Publicitat
- Grau de Relacions Laborals
- Grau de Turisme
- Grau de d’Economia
Consulta a cada universitat i grau que vulguis cursar els reconeixements de crèdits entre el títols de tècnics superiors i els estudis universitaris
Pla d'Estudis (nou)
Primer Curs
COM33A-
Gestió Econòmica i Financera (5h)
-
Polítiques de Màrqueting (6h)
-
Màrqueting Digital (5+2h)
-
Investigació Comercial (4h)
-
Anglès professional (4h)
-
Digitalització aplicada als sectors productius (1h)
-
Itinerari personal per a l’ocupabilitat I (3h)
Mòduls a impartir en anglès.
Segon Curs
COM33B-
Logística d’Emmagatzematge (4h)
-
Logística d’Aprovisionament (4h)
-
Aparadorisme i Disseny d’Espais Comercials (3h)
-
Gestió de Productes i Promocions en el Punt de Venda (3h)
-
Organització d’Equips de Vendes (4h)
-
Tècniques de Venda i Negociació (5+1h)
-
Projecte intermodular (1h)
-
Sostenibilitat aplicada al sistema productiu (1h)
-
Itinerari personal per a l’ocupabilitat II (2h)
-
Mòdul optatiu (2h)
500 hores pràctiques de formació en empreses
Durant el 1r curs es realitzaran 100h de formació en empresa i durant el 2n curs 400h.
Mòduls del Cicle Formatius
Informació dels mòduls: Continguts, Temporalització, Avaluació i Materials a utilitzar
Díptic en pdf
Informació del Cicle Formatiu: Accés, Competències, Continguts...
Pla d'Estudis (antic)
Primer Curs
COM33A-
Polítiques de Màrqueting (6h)
-
Màrqueting Digital (8h)
-
Investigació Comercial (4h)
-
Gestió Econòmica i Financera (5h)
-
Anglès (4h)
-
Formació i Orientació Laboral (3h)
Part del currículum d’aquest mòdul s’impartirà en anglès.
Segon Curs
COM33B-
Aparadorisme i Disseny d’Espais Comercials (4h)
-
Gestió de Productes i Promocions en el Punt de Venda (4h)
-
Organització d’Equips de Vendes (4h)
-
Tècniques de Venda i Negociació (7h)
-
Logística d’Emmagatzematge (6h)
-
Logística d’Aprovisionament (5h)
-
Projecte de Gestió de Vendes i Espais Comercials (40h durant el període de FCT)
-
Formació en Centres de Treball
(400h/Tercer Trimestre)