CFGS Màrqueting i Publicitat
2 Cursos
1600h
Lectives
500h
en Empreses
Horabaixa
Dilluns-Divendres
Objectius
-
Amb aquest cicle aconseguiràs ser un professional capaç de realitzar funcions de planificació, organització i gestió d’activitats de màrqueting, investigació comercial, publicitat i relacions públiques en empreses de qualsevol sector.Podràs treballar per compte propi realitzant activitats de comunicació i publicitat i esdeveniments en l’àmbit públic o privat o bé treballar per compte aliè exercint la teva activitat en els departaments de màrqueting, comunicació i gabinets de premsa i comunicació de qualsevol empresa o organització, o en empreses de comunicació, agències de publicitat i esdeveniments de l’àmbit públic o privat, així com en empreses, organitzacions i instituts d’investigació de mercat i opinió pública
- Assistent del cap del producte.
- Tècnic de màrqueting, de publicitat i de relacions públiques.
- Organitzador d’esdeveniments de màrqueting i comunicació.
- Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.
- Tècnic en estudis de mercat i opinió pública.
- Inspector d’enquestadors.
- Codificador de dades per a investigacions de mercat.
- Gestors administratius.
El perfil d’un alumne del Grau Superior de Màrqueting i Publicitat inclou:
- Persones amb interès per el món del màrqueting i el comerç, amb molta curiositat sobre el el món que els envolta i el comportament de la gent.
- Persones entusiastes, empàtiques i assertives, i sobretot amb moltes ganes d’aprendre coses noves de forma continuada.
- Accés directe:
- Estar en possessió del títol de batxillerat LOGSE.
- Haver superat el segon curs de batxillerat experimental, COU o equivalent.
- Estar en possessió del títol de tècnic especialista, tècnic superior o equivalent.
- Estar en possessió d’una titulació universitària o equivalent, a la qual es va accedir sense els requisits acadèmics.
- Estar en possessió del títol de Tècnic de Grau Mitjà.
- Amb una prova d'accés:
- Poden realitzar la prova d’accés els alumnes que tenguin 19 anys o més, o que els compleixin durant l’any natural de realització de la prova.
- Estudiar 2n de GS de Gestió de Vendes i Espais Comercials. Obtenint el Títol de Grau Superior en 1 any
- El cicle dona accés, entre d'altres, als següents estudis universitaris:
- Grau Administració d'Empreses.
- Grau de Màrqueting
- Grau de Comerç
- Grau de Publicitat
- Grau de Relacions Laborals
- Grau de Turisme
- Grau de d’Economia
Consulta a cada universitat i grau que vulguis cursar els reconeixements de crèdits entre el títols de tècnics superiors i els estudis universitaris
Pla d'Estudis (nou)
Primer Curs
COM31A-
Gestió Econòmica i Financera (5h)
-
Polítiques de Màrqueting (6h)
-
Màrqueting Digital (5+2h)
-
Investigació Comercial (4h)
-
Anglès professional (4h)
-
Digitalització aplicada als sectors productius (1h)
-
Itinerari personal per a l’ocupabilitat I (3h)
Mòduls a impartir en anglès.
Segon Curs
COM31B-
Disseny i Elaboració de material de comunicació (7h)
-
Mitjans i Suports de Comunicació (4+1h)
-
Relacions Públiques i Organització d’esdeveniments de màrqueting (3h)
-
Treball de camp en la Investigació Comercial (3h)
-
Llançament de Productes i Serveis (3h)
-
Atenció al Client, Consumidor i Usuari (3h)
-
Projecte intermodular (1h)
-
Sostenibilitat aplicada al sistema productiu (1h)
-
Itinerari personal per a l’ocupabilitat II (2h)
-
Mòdul optatiu (2h)
500 hores pràctiques de formació en empreses
Durant el 1r curs es realitzaran 100h de formació en empresa i durant el 2n curs 400h.
Mòduls del Cicle Formatiu
Informació dels mòduls: Continguts, Temporalització, Avaluació i Materials a utilitzar
Díptic en pdf
Informació del Cicle Formatiu: Accés, Competències, Continguts...
Pla d'Estudis (antic)
Primer Curs
COM31A-
Polítiques de Màrqueting (6h)
-
Màrqueting Digital (8h)
-
Investigació Comercial (4h)
-
Gestió Econòmica i Financera (5h)
-
Anglès (4h)
-
Formació i Orientació Laboral (3h)
Part del currículum d’aquest mòdul s’impartirà en anglès.
Segon Curs
COM31B-
Disseny i Elaboració de material de comunicació (8h)
-
Relacions Públiques i Organització d’esdeveniments de màrqueting (4h)
-
Mitjans i Suports de Comunicació (6h)
-
Treball de camp en la Investigació Comercial (4h)
-
Llançament de Productes i Serveis (4h)
-
Atenció al Client, Consumidor i Usuari (4h)
-
Projecte de Màrqueting i Publicitat (40h durant el període de FCT)
-
Formació en Centres de Treball
(400h/Tercer Trimestre)