Jaume Serra imparteix un curs d’Erasmus a Évora

Ens complau compartir una notícia destacada del nostre equip docent: el professor Jaume Serra ha impartit recentment el curs d’Erasmus Expert en Tecnologia RFID a l’institut “Agrupamento de Escolas Severim de Faria” a Évora, Portugal.

Aquest curs, centrat en la tecnologia d’identificació per radiofreqüència (RFID), exemplifica la col·laboració internacional del Politècnic de Llevant. La participació del professor Serra en aquest projecte enforteix els lligams amb altres institucions europees i proporciona als nostres estudiants i professors una visió més àmplia de les tendències tecnològiques.

Felicitem el professor Jaume Serra per aquesta iniciativa i ens enorgulleix veure com el nostre centre treballa per ser un referent en formació professional a Europa.